Verzenden & Betalen
Verzenden
Helaas, ben ik in juni gestopt met het afhalen aan het atelier zelf.
Alle artikelen worden vanaf nu gewoon verzonden.
-
- Verzending Via Dpd naar een thuisadres ( niet verzekerd)€6,50
- Verzending Via Dpd naar een thuisadres (verzekerd bij verlies of schade) €7,50 wij raden deze optie aan bij grote bestellingen of breekbare item's.
- Verzending Via Dpd naar een afhaalpunt ( niet verzekerd) €5,50
- Vanaf €100 is de niet verzekerde verzending gratis!
- Toch verzekerd opsturen vanaf €100? Dat kan selecteer dan de verzekerde verzending van €7,50!
ENKEL OP AANVRAAG VIA MAIL BEPERKTE PLEKJES PER WEEK:
- EXPRESS/SPOED verzending! (Verzending binnen 1-2 werkdagen, voor dringende bestellingen wij kunnen een spoedlevering voorzien binnen de openingsuren van Dinsdag tem vrijdag. Het weekend is niet inbegrepen wegens sluitingsdagen. Bestelt u een express levering / spoedlevering binnen het weekend bijvoorbeeld op zaterdag, dan begint de telling van de levertijd op maandag en zal uw bestelling verzonden worden op maandag of dinsdag.) 1 Artikel €10 excl verzendkost meerdere items €15 excl verzend kost.
- EXPRESS/SPOED afhaling (klaar binnen binnen 1-2 werkdagen, voor dringende bestellingen zelfde voorwaarden als de express levering weekend niet inbegrepen! ) €10 Deze optie is te vinden onder de categorie verzenden ipv, ophalen.
Luxemburg
- Verzending via Dpd prijs op aanvraag
- Verzending via Post-nl (niet verzekerd) € 9
- Verzending via Post-nl afhaalpunt € 8,25
- Vanaf €100 is de niet verzekerde verzending gratis!
- Toch verzenderd opsturen? Vraag er naar!
Spanje
- Verzending prijs op aanvraag
Duitsland
- Verzending prijs op aanvraag
Frankrijk
- Verzending prijs op aanvraag
Een ander land kan steeds op aanvraag bekeken worden!
- U ontvangt indien u een correct mailadres opgeeft steeds een T&T code vanaf het moment dat ik uw label afdruk.
- hier mee kan u het pakje steeds ten alle tijden volgen.
- Als ik het label druk wilt het waarschijnlijk zeggen dat ik in deze week uw order verwerk het is natuurlijk een inschatting soms schuiven orders nog mee op naar de volgende week.
Mijn pakje is niet toegekomen, maar staat wel afgeleverd?
Mocht het ooit voorkomen dat uw pakje niet geleverd is maar wel afgeleverd staat gelieve dit binnen de 48 uur te melden wij kunnen enkel een onderzoek starten binnen die periode.
Mijn pakje heeft schade opgelopen door de verzenddienst of is niet geleverd?
SCHADE OF VERLIES DIENT U GELIJK TE MELDEN ZO DAT WE EEN ONDERZOEK KUNNRN OPSTARTEN DIT KAN TOT MAX 48 UUR NA ONTVANGST.
Desondanks we gewoon goed proberen verpakken gaat de verzenddienst niet altijd even zorgvuldig om met onze pakketjes wij raden daarom ten alle tijden en zeker in het geval van breekbare items de verzekerde verzending er bij te nemen. Indien er schade is aan uw pakket graag binnen de 48 uur melden via onze klantendienst samen met foto’s van:
- Een foto van de hele buitenkant van het pakket.
- Een foto van het geopende pakket.
- Een foto van alle type binnenverpakkingen.
- Een foto van het gehele beschadigde artikel.
- Een detailfoto van de concrete schade.
- Een foto van het verzendlabel op de verpakking
Ik koos een afhaalpunt waar kan ik mijn afhaalpunt selecteren?
Je afhaalpunt selecteren kan in de eerste mail door op 'bestelling bekijken' te klikken. Mocht je de bovenstaande stappen als nog missen? dan kiest het programma zelf een afhaalpunt uit in de buurt. ( dit kan misschien niet je geliefde afhaalpunt zijn)
Wij zenden altijd mails uit wanneer je pakje vertrekt of aankomt hou dan ook goed je mailbox als ook spam in de gaten!
Oeps, ik ben mijn pakje vergeten op te halen bij het afhaalpunt waar door de zendig retour is gekomen naar lovelykoordjes..
Het kan natuurlijk voorkomen dat je dingen ontgaan, normaal heb je 5 werkdagen om je pakketje op te halen bij het afhaalpunt. Komt je pakketje er na retour? Geen paniek wij kunnen jou pakje altijd opnieuw aanbieden aanPost-nl hou er dan wel rekening mee dat de nieuwe verzendkosten + €2 retour kost steeds voor de klant zijn.