VEELGESTELDE VRAGEN
Ik heb mijn pakje nog niet ontvangen maar toch al een mail ontvangen om een recensie achter te laten is dit normaal?
Ja, Dit is volkomen normaal helaas is het waardering programma gebaseerd op een webshop die gewoon inpakt en verzend. Gezien wij voornamelijk handgemaakte artikelen verkopen is het is dit geval niet altijd mogelijk hun levertermijnen te hanteren al streven we daar wel erg naar!
Ik begrijp niet goed wat ze met alle vragen bedoelen bij de items in personalisatie..?
Een item zelf samenstellen of personaliseren is erg makkelijk bij elke vraag hoort er namelijk een bijpassende foto!
Ik heb een bestelling geplaatst maar nog niets gehoord over mijn zending is mijn bestelling al klaar of verwerkt?
Indien je van de post nog niets hebt ontvangen is je bestelling helaas nog niet verwerkt. Vanaf het moment ik aan je bestelling bezig ben zal er een label worden aangemaakt bij B-post dit duurt ongeveer 10-14 werkdagen ( zonder weekend).
Ik heb mijn bestelling geplaatst kan ik nog iets bijbestellen?
Indien je bestelling nog niet verwerkt is heb je soms de mogelijkheid nog iets bij te bestellen.
Hoe iets na bestellen? ( enkel als de zending nog niet is verwerkt)
Je mailt naar: info@lovelykoordjes.be Je vermeldt je bestelnummer + een prinsscreen je winkelmandje van de gewenste toe te voegen items. We bekijken of het nog mogelijk is iets aan je bestelling toe te voegen. Je kan betalen via de factuur in je mailbox.
HELP : Ik kan de afhaallockers niet vinden!
De afhaallockers zijn erg makkelijk te vinden ik stippel even voor jullie een plannetje uit. Als je jou bestelling komt ophalen geef je op de gps best zuiderring 18 in. Dan kom je uit bij autohandel PJM CARS. U moet dan net een stukje terug achteruit, de ophaallockers staan aan de oprit met het gras tussen net voor de grote tuin aan de zijkant van het zwarte gebouw. In de winter als het sneller donker is hangen er meestal kerstlampjes op voor beter zicht.
Ik heb vorige week een bestelling geplaatst en vandaag nog één kan je deze samen verzenden?
Helaas is het niet mogelijk 2 aparte bestellingen die eenmaal besteld zijn samen te verzenden. Dit is voor mij erg verwarrend en gezien de vele bestellingen helaas onbegonnen werk, anders met veel liefde uiteraard. Maar we willen het voor beide overzichtelijk houden zo voorkomen we fouten! Indien mogelijk probeer het dan na te bestellen om de zending samen te ontvangen!
Doe je momenteel nog spoedleveringen?
We nemen wekelijks beperkte plekjes spoed aan. Opgelet: dit is een betalende service, we willen natuurlijk zoveel mogelijk aan sporen om tijdig te bestellen. Heb je een item ECHT om een goede geldige reden sneller nodig? Stuur dan gerust even een mailtje dan kijken we met liefde wat we voor u kunnen betekenen.
Je kan de spoed tarieven vinden onder het kopje 'ophalen, verzenden & betalen'
Hoe ben je met de webshop gestart?
Ik krijg hier wekelijks honderden vragen over deze allemaal beantwoorden is een werk apart helaas heb ik hier geen tijd voor want dan heb ik geen tijd meer over om de bestellingen af te werken. Ik beantwoord daarom geen vragen meer omtrent de opstart van een bedrijf. Het internet is je beste vriend! :)
Verkoop je ook lossen kralen?
Nee, wij verkopen geen lossen kralen. Een speenkoord knopen is een zeer delicaat proces waar veel regels aan verbonden zijn ivm veiligheid van jou kleintje. Laat een speenkoord dus steeds knopen door een professional begin er zeker niet zomaar zelf aan zonder kennis van alle kneepjes van het vak te kennen. je gaat tenslotte met het leven van je dierbaarste bezit om.